Tuesday, May 09, 2006

Letihnya Buat Persiapan.

Hari Khamis.
Adus......AbangAmoy ni memang la. Tetiba jer call suruh balik Johor sebab nak interview di pejabat agama. Aku pun terus jer ambil half day. Meletihkan mengejar masa untuk tiba awal ke Johor. Sampai2...dia lak yang tak sampai. Aku relax kat umah mak Nolie. Berbual dan bincang pasal konsep hantaran. Thanks mak Arah sebab nak buatkan hantaran tu. Hehhehee....budget.
Penat2 tu, sempat gak dating ngan AbangAmoy. Best!
Hari Jumaat.
Hahahaha...bagai nak giler menghafal semua bacaan2 fardhu ain. AbangAmoy lagila takut. mesti banyak soalan yang akan di tanya. masa sampai kat pejabat agama tu siap relax jab dalam keter...aper yang nak dijawap ni? tapi bila masuk jer kat dalam pejabat tu, tup2 tok imam tu terus jer suruh tandatangan. Selesai. Kalau aku tahu, tak payah aku ketar cam tu. Hish. Ups lupa, thanks pak aji(ayah nolie) and pak samad sebab jadi saksi. Hehehhehe.
Balik tu sempat gak gi balik umah bakal mak mertua. Best giler dapat makan makanan yang sedap2. Mak andam kater aku dah turun sikit, so, boleh la aku makan banyak sikit. Hahahhaha.
Malam tu sempat lagi dating ngan AbangAmoy. Pass tu gi umah belah lelaki untuk bincang barang yang dibeli and kenduri belah sana. Huh! Nampakanya kena bersanding lagi...mesti aku penat giler. Yang tak puas hatinya, soal baju yang AbangAmoy pilih. Aderker patut pelamin hijau, nak pakai baju oren. Adus!
Hari Sabtu.
Macam orang giler aku n Nolie ulang alik ke bandar. Cari barang2 untuk alas dulang. Kitorang pun buat sndiri. Hehhehehee....yer ker? Benornyer mak yang banyak tolong. Thanks mak. luv u much! MMMMMMMUUUUAAAAAHHHH!
Bila dah siap...waduh cantik bangat. Thanks Nolie....ko ler besfren aku!
Malam tu jumpa Abg Gai...candid la Abg Gai...hehehhee...sadis betul. Mahal.....tapi cantik ...takper la Nolie kan?
Hari Ahad....
Balik kl.
Betapa penatnyer!

No comments: