Wednesday, March 21, 2007

Aku Kembali....


Rasanya dah lama tak menjengah blog ni. Sebelum ni rasa malas nak godeh internet. Lagipun badan kurang sihat. Tapi sekarang, aku rasa makin bersemangat. Di tambah kebosanan mengadap kerja yang banyak....jadi aku pun singgahla kejab nak isi blog ni. Kalu rajin lain kali nanti isi lagi. Kalau malas...hehehhe.....macam tu jer la macam selalu.
Sekarang ni aku dah berstatus lain...hehehehe....'bakal ibu'...kena la dengan buku PTS yang ader cover aku tu. Aku harap semuanya berjalan lancar dan selamat. Seronok bila ader makhluk lain di dalam badan kita. Aku doakan semua kengkawan aku yang belum merasainya akan merasainya secepat mungkin. Hehehehe...tahniah pada seorang kawan tu...mengikut nampaknya. :)
Apa2 pun doakan aku berjaya mengharungi semua ini dengan tabah dan sabar untuk menambahkan seorang lagi umat Nabi Muhammad di muka bumi ini. InsyaAllah!

Membilang hari menunggu kehadiran buah hati...doakan yer!!!
Lilypie Expecting a baby Ticker

No comments: