Wednesday, April 19, 2006

37 Hari...

Adus....semua orang dah tanya...macam mana persiapan? Huhu...sebenarnya belum prepare ape2 lagi pun. AbangAmoy kata relax la..."buat kejer dulu, nanti lagi 2, 3 hari kita belila semua."...Mula2 aku pun ok la...rasa tenang bila org tersayang kata macam tu...tapi bila kengkawan asyik tanya dan ader juga yang menakut-nakutkan...aku jadilah gelabah semula... Masa nilah nak jadi bertegang urat ngan AbangAmoy. Wa.....sedih betul.Orang kat kampung lagi la bising2...bila nak proses semua, bila nak beli itu, bila nak beli ini...alamak, banyaknyer rupanya aku kena buat. Oleh kerana aku sangatlah susah hati, pepagi tadi aku susahkan hati org yang lebih awal nak buat persiapan tu? Hahahaha...dah siap ker? Bila nak siapkan? Nanti jangan ganggu aku sebab aku pas ni lagi banyak nak pikir..Sabor jer la....Masa ni la hati jadi sensitif, dah la tu kena rawat sendiri. Orang kata lagi nak dekat lagi banyak problem. Sah memang betul...tetiber jer aku rasa mamat tu langsung tak ambil peduli. Whatever la...ada ubi ada batas...bukan tak leh balas. Hehheheee.

No comments: