Monday, April 17, 2006

Kerja




Aduh...kekadang rasa penat sangat kerja. Siang kerja, malam kerja....Mengenangkan nak dapat duit yang cukup....kalau tak, dah lama aku rasa nak duk goyang kaki jer...ahaks....
Kerja....kerja aku simple jer...kira duit, jaga duit and savekan duit.
Kerja lagi....aku edit buku. Buat buku tambah lebih menarik. Bila buku dah siap, rasa puas sangat. Setakat ni dah lebih 15 buku aku edit. Kalau nak tgk...lawatla laman
web syarikat aku ni: www.pts.com.my
Buku ni dah takder org nak jadi cover girlnyer...so, aku ditangkap jer untuk jadi cover. Even lom lagi kawin...apatah lagi jadi bakal ibu, tapi kira boleh jer la....hahahhahaa...mesti ada yang terkejut. Buat masa ni aku lom lagi kawin...jangan takut...mesti jemput punya.
Kerja......Penat memang terasa penat. Tapi sekurang2nya kerja tu la yang mengurangkan rasa kesunyian aku. Harap2, naik gaji lagi...Hehehhehehee. Bestnyer!

No comments: