Monday, April 17, 2006

Shopping!!!

Hari Selasa haritu sempena cuti umum..aku, kak nurul, kak chik, kak feeza, fara and qalif pegi shopping kat semua house. Mulanya nak teman kak feeza n qalif beli barang jer...diorang nak tunang....aleh2, aku pun tak boleh tahan...aku lak yang shopping ngalahkan diorang. Wa.....banyaknyer duit habis. Betapa keciknyer duit sekarang. Tapi, puas hati gak sebab sikit persediaan aku dah pun tersedia. Untuk kawan2 dah ada buah tanganya. Untuk sedara pun dah ada. Untuk AbangAmoy adalah 5 barang sekarang ni.....Adus...takutnya kalau tak sempat siapkan semua. Lagi 42 hari. Tapi aku memang pelik betul dengan sikap lelaki. Memang cool giler...sapa lagi AbangAmoy la...langsung tak buat apa....hai....bahagianya hidup kau. mula2, aku pun relax gak....tapi kak feeza tu la...buat aku gelabah sekarang ni. Dia kata kawan dia dulu banyak sangat baut persiapan...tapi aku boleh buat dek jer....bila dia keluarkan hujah2 dia...ha...apalagi, takutla aku. Menjadi betul nasihat dia. Tq yer. Bukan senang nak menghadapi semua tu....tanyalah pada yang dah selamat...mesti banyak dugaan. Masa ni la syaitan rasa nak rasuk kita.....Mintak2 aku kuat hadapi semua dugaan yang datang. Amin.

No comments: