Monday, April 17, 2006

My first love

Tak sangka tetiba lelaki yang pernah aku sayang dulu muncul semula menjadi hero dalam cerita hidup aku. Di saat aku kesedihan dia datang, di saat aku perlukan seseorang dia teman. Gelaran tunang yang dia bagi kat aku cukup bermakna.
Kadang2 aku rasa pelik juga, kenapa dia? Tapi bila aku mula berfikir....aku tahu, aku takkan jumpa sesuatu yang ada dalam dirinya pada lelaki lain. Dia tak sesempurna mana...tapi, ada sesuatu yang aku tak boleh lupa tentang dirinya.
Kota Hong Kong memisahkan cinta aku padanya...Kota itu juga menjadi saksi segalanya. Tapi aku tetap berdiri seperti biasa. Tuhan yang tahu macam mana aku menghadapi semua tu tanpa dirinya.
Sarawak menjadi medan pertempuran. Menjadi medan kerinduan.
Singapura menjadikan aku hilang panduan.
Walau ke mana dia pergi, aku yakin.....cinta itu tak mungkin akan hilang.
Thanks...

No comments: