Monday, April 17, 2006


Aku....sekarang ni terlalu sibuk dengan kerjer...kadang2 sengaja sibukkan diri dengan kerjer....ini first time dalam hidup aku berjauhan dari keluarga...jauh sangat...semua aku kena uruskan sendiri...tapi alhamdulillah, everythings aku boleh lakukan sendiri. Dah masuk 10 bulan aku kerjer kat sini, aku rasa aku dah cukup berdikari. Aku dah boleh buat kerjer rumah dengan baik. Aku dah bersedia untuk jadi 'somebody's'...Hahhahaha! Tinggal beberapa bulan lagi untuk semuanya berubah....i hope! i will! Tapi kekadang tertanya-tanya gak....kenapa semuanya berjalan dengan pantas...semuanya telah tinggalkan aku seperti angin yang lalu...aku terlalu rindukan zaman sekolah dan zaman belajar yang best sangat...zaman berjimba...hehehehehe...bila dah dewasa banyak yang kena lakukan sendiri...dan semuanya akan berubah mengikut masa, mengikut keadaan. Masa ni lah kita kenal erti kehadiran seseorang....

No comments: