Monday, April 17, 2006

Adus...penat sungguh minggu ni. After pesta buku memang meletihkan. Even, bukan aku yang bertugas, tapi tugas jaga inventory lagi memeningkan. Bercelaru otak aku sama macam celarunya item tu semua dikeluar masukkan. Tapi, at the same time, aku bangga sangat sebab aku bekerja dengan syarikat yang menunjukkan tanda2 akan lebih gemilang n terbilang...cheeewah.

Dalam penat2 ni pun aku kena penatkan lagi otak aku memikirkan lagi 50 hari nanti. Adus, banyaknyer perkara berlevgar dalam otak aku. Kadang2 takut jugak....takut2 ada halangan lagi. InsyaAllah, kalau jadi nanti, aku pasti jemput semua ora ng. Makanlah puas2 nanti yer....

Terasa rindunya kat kampung...rindu kat mak n abah....rindu gak kat AbangAmoy tu....Hahahahha...Tapi banyak kejer la...tak dan rasanya aku nak balik minggu ni...Minggu depan plak, AbangAmoy dah pegi kejer...huaaa...memang sahlah tak jumpa dalam masa terdekat ni. Takperla...aku doakan AbangAmoy sentiasa selamat dan gembira...Amin.

No comments: